KGS-Keurmerk

Het keurmerk voor de vakman!

looooggg

Of u nu VVE’s beheert, verantwoordelijk bent voor commercieel vastgoed of als particulier een huis bezit: bij KGS vindt u alles wat u wilt weten over gevelisolatie, steenstrips en duurzaam isoleren.

Besluit u om de gevels te laten isoleren met steenstrips, kijk dan bij de aangesloten bedrijven. Bedrijven die bij KGS zijn aangesloten, voldoen aan strenge kwaliteitseisen. De KGS-leden zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, werken met goed gereedschap, de juiste materialen en zijn experts in het aanbrengen van gevelisolatie met steenstrips. U herkent de leden aan het KGS-keurmerk.

Kwaliteit door opleiding

De KGS-leden zijn optimaal getraind in aanbrengen van gevelisolatie met steenstrips. Het KGS-keurmerk wordt uitsluitend uitgegeven aan de leden van KGS, nadat ze de cursus Gevelisolatie Steenstrips met goed gevolg hebben afgerond. Na het behalen van de cursus ontvangen de deelnemers een certificaat. Het KGS-keurmerk is twee jaar geldig. De deelnemers worden jaarlijks door KGS gecontroleerd. Het keurmerk wordt verlengd zolang de deelnemers volgens de KGS-richtlijnen werken.

Lidmaatschap

Het KGS-lidmaatschap kan aangevraagd worden door bedrijven die zich bezighouden met het isoleren van woningen en gebouwen door middel van steenstrips. Lidmaatschap is interessant voor:

• Bouwbedrijven, architecten, aannemers, verwerkers, isolatiebedrijven, metselbedrijven, afbouw- en stukadoorsbedrijven
  • Leveranciers van gevelisolatiematerialen, steenstrips en keramische afwerkmaterialen
  • Fabrikanten, importeurs en systeemhouders van gevelisolatiesystemen

Voordelen lidmaatschap

Bedrijven die zich aansluiten bij KGS, genieten van vele voordelen.

Altijd op de hoogte

Geautoriseerd dealer

Garantie gegarandeerd

Technische ondersteuning

Keurmerk voor de vakman

Het KGS verstuurt regelmatig nieuwsbrieven. Zo blijft u op de hoogte van het laatste nieuws en de ontwikkelingen in de branche.

Leden van het KGS kunnen geautoriseerd dealer worden van verschillende gevelisolatiesystemen.

Alle KGS-leden kunnen een garantie afgeven op het uitgevoerde werk. De looptijd varieert van 10 tot maar liefst 30 jaar. Dit is uniek in Nederland!

Heeft u technische ondersteuning nodig? KGS adviseert en helpt u verder. Leden krijgen toegang tot de KGS-databank: een bron van technische informatie, tekeningen en instructies.

Uw opdrachtgevers herkennen u als een vakman, omdat u na het volgen van de opleiding het KGS-keurmerk krijgt en het KGS-logo mag gebruiken.

Meer weten over KGS?

Wilt u meer informatie over KGS, het keurmerk en het lidmaatschap? Download de brochure of vul het contactformulier in. Een bestuurslid neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.