KGS present op Bouwbeurs 2019

21 en 22 november nieuwe cursus
4 september 2018
Onderzoeksrapport vergelijk steenstrips nu beschikbaar
31 januari 2019

KGS present op Bouwbeurs 2019

Van 4 t/m 8 februari is er in de Jaarbeurs in Utrecht weer de Bouwbeurs. Dit jaar staat ook KGS daar met een stand om gevelisolatie met steenstrips, de stichting én het keurmerk te promoten.

Elke twee jaar bezoeken zo’n 75.000 mensen de Bouwbeurs. Allemaal mensen die in of voor de bouw werken en benieuwd zijn naar ontwikkelingen in hun vakgebied. Bij de vorige Bouwbeurs, in 2017, stonden isolatie en gevelsystemen in de top 5 van de interessegebieden. Alle reden dus voor KGS om dit jaar met een stand op de Bouwbeurs te gaan staan en de toepassing van gevelisolatie met steenstrips te promoten; zeker met het succes van de beurs Gevel in het achterhoofd. Ook de stichting zelf en het keurmerk worden onder de aandacht van de bezoekers gebracht.

De Bouwbeurs 2019 is in de Jaarbeurs in Utrecht, vlakbij het Centraal Station. De stand van KGS (nummer B016) vindt u in Hal 11. Hij wordt bemand door Arie Kooij van Isomo Bricks, Paul Bollen van Brickworld, Theo Haartmans van Vandersanden, Arnold Harms van Uni-Advies en Jan Harms van KGS

Openingstijden van de beurs:
Maandag 4 februari t/m woensdag 6 februari 2019 van 09.30 uur – 17.30 uur
Donderdag 7 februari 2019 van 09.30 uur – 20.30 uur
Vrijdag 8 februari 2019 van 09.30 uur – 17.00 uur.