Succesvolle deelname aan Bouwbeurs 2019

Onderzoeksrapport vergelijk steenstrips nu beschikbaar
31 januari 2019
Succesvolle cursus Gevelisolatie Steenstrips
26 november 2019

Succesvolle deelname aan Bouwbeurs 2019

Meer dan 110 leads leverde de deelname aan de Bouwbeurs op! We kunnen dus rustig stellen dat de missie geslaagd is.

De naamsbekendheid van KGS vergroten, het keurmerk onder de aandacht brengen en de kennis van en interesse voor buitengevelisolatiesystemen met steenstrips verbeteren. Daarvoor stond stichting KGS van maandag 4 tot en met vrijdag 8 februari op de Bouwbeurs in Utrecht. En niet voor niets. Het grootste bouwevenement van Nederland trok 75.000 bezoekers. Meer dan eenderde daarvan was heel gericht op zoek naar isolatieoplossingen, zo liet de beursorganisatie weten. Niet zo verwonderlijk, gezien alles wat speelt rondom de klimaatdoelstellingen.

Ook niet verwonderlijk was dat zo’n 20% van de bezoekers verbonden is aan woningcorporaties. Veel van die organisaties worstelen immers nog met de vraag op welke manier ze hun woningvoorraad het beste kunnen verduurzamen. Dat maakt ze een interessante doelgroep voor ons. Er was veel aandacht voor de stand van KGS en de boodschap die we daar overbrachten. We konden goed duidelijk maken wat de toegevoegde waarde van buitengevelisolatiesystemen met steenstrips is. Dat leverde een groot aantal leads op, meer dan 110. In de komende weken gaan we die opvolgen.