Nu aanmelden voor de cursus in november

30 september 2021

Nu aanmelden voor de cursus in november

KGS opleiding | Stichting KGS

Gevels isoleren in combinatie met steenstrips is een vak apart. Het vraagt om specifieke, technische kennis. Daarom organiseren we de cursus ‘isoleren van buitengevels door middel van steenstrips’. Tijdens de cursus leert u alles over buitengevelisolatie en komt u meer te weten over de diverse soorten van isolatie en de toepassingsgebieden. U leert ook waar u op moet letten bij het aanbrengen van de isolatie en hoe u de werkplek op de juiste wijze voorbereidt.

De lesstof wordt verspreid over twee dagen. In de theorieles gaan we in op bouwfysica, wat gevelisolatie is en vooral gevelisolatie doet. In het praktijkdeel leert u hoe u de systemen op een correcte manier installeert. Na het behalen van het examen ontvangt u een certificaat en krijgt u handige praktijktools waarmee u direct aan de slag kunt.

De cursus van april 2021 is inmiddels vol maar in november is weer een nieuwe cursus; op woensdag 24 november en donderdag 25 november 2021.

De cursus wordt gegeven bij Bouwmensen, Jufferstraat 3 in Zaandam o

Meedoen aan de cursus? Mail naar secretaris@stichtingkgs.nl

Meld u vandaag nog aan!