Covebo

COVEBO, THUIS IN STEENSTRIPS

Groot nationaal en internationaal netwerk

Covebo is een jonge club uitzenders met ambitie. Wij helpen bedrijven in de Bouw & Techniek aan gekwalificeerd personeel. Het bedrijf is in 2001 opgericht en valt op in de markt door haar explosieve groei. Van 0 naar 7000 medewerkers in het afgelopen jaar. Vorig jaar groeide Covebo zelfs drie keer sneller dan de rest van de markt!

Misschien wel het grootste voordeel om met Covebo samen te werken is ons nationale én internationale wervingsnetwerk. Alleen al in het buitenland zijn dagelijks 50 recruiters actief met werven en selecteren voor onze Nederlandse opdrachtgevers. In Polen, Roemenië en Spanje hebben we eigen Covebo-kantoren specifiek voor de werving van vakkrachten welke ingezet worden in de Bouw. In andere landen werken wij samen met agenten.

Covebo en het KGS

De vraag naar gecertificeerde monteurs stijgt. Covebo is van mening een belangrijke bijdrage te kunnen leveren in het werven, selecteren en certificeren van monteurs voor de gevelisolatie branche. Vandaar dat het profiel van Monteur Steenstrips is opgenomen in het Testcentrum van Covebo. Hier testen en trainen wij onze vaklieden voor veel uiteenlopende profielen. Met ingang van 2019 dus ook voor het profiel Monteur Steenstrips. In samenwerking met het KGS hebben wij een opleidingstraject voor buitenlandse vaklieden opgesteld. Inmiddels hebben de eerste monteurs deze 3-daagse training succesvol afgerond en zijn ze in het bezit van het certificaat.

Begeleiding uitzendkrachten tot in de puntjes geregeld

Het welzijn van onze uitzendkrachten vinden wij erg belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan de begeleiding van onze uitzendkrachten. Nederlandse krachten krijgen eerst een kennismakingsgesprek eventueel gevolgd door een proefdag. EU-medewerkers begeleiden wij intensiever omdat hier meer bij komt kijken. Bij aankomst in Nederland zorgen we voor huisvesting, een eigen kamer en een welkomstpakket. We letten erop dat de huisvesting dicht bij de projecten is, dat er maximaal 3-4 personen in één huis wonen, dat het huis compleet is ingericht inclusief wifi / televisie en dat ieder zijn eigen slaapkamer heeft. Verder zorgen we voor vervoer van en naar het werk, regelen we de zorgverzekering, sofinummers en eigen bankrekening. Ook nemen we de begeleiding buiten werktijd voor onze rekening en zorgen wij voor persoonlijke beschermingsmiddelen en gereedschap.

Betrouwbaarheid vinden wij logisch

Betrouwbaarheid is de basis om een langdurige klantrelatie op te kunnen bouwen. Betrouwbaarheid vinden wij dus logisch. Toch horen wij vaak dat het niet vanzelfsprekend is. Maar bij Covebo is een afspraak een afspraak. U heeft met Covebo geen zorgen over fiscale en juridische aangelegenheden, legaliteit en betrouwbaarheid. Verder zijn wij in het bezit van: Certificaat NEN 4400-1, Verklaring Belastingdienst omtrent goed betalingsgedrag, G-rekeningovereenkomst, ABU-lidmaatschap en zijn wij VCU-gecertificeerd. Kortom, met Covebo wordt alles Gewoon Goed Geregeld.