De Ryck by Weser

Agent voor duurzame decoratieve steenstrips voor buiten en binnen.

Stenen hebben mensen altijd gefascineerd en geïnspireerd. Als gigantische bergmassieven, ruige rotskusten of bizarre bergketens verschijnen ze in een grote verscheidenheid aan kleuren en vormen. Ze vertegenwoordigen de unieke en perfecte schoonheid van de natuur. Met de hoogwaardige en gebruiksvriendelijke betonsteenstrips van DE RYCK by WESER brengt u dit authentieke karakter als tijdloos stijlelement in uw woning of bedrijfspand. Ook geschikt voor grootschalige woningbouwprojecten, woningcoöperaties, renovatieprojecten, en aannemerij. Tijdloze levensstijl voor buiten en binnen!

De decoratieve steenproducten zien er niet alleen uit als echte steen, ze voelen ook hetzelfde aan. Zelfs in de combinatie van kleur en vorm overtreffen wij de natuur. Zo creëert u moderne en individuele wandoppervlakken met een natuurlijke of baksteenlook – geheel naar uw persoonlijke smaak en passend bij de stijl en het gebruik binnen of buiten.

De Ryck steenstrips zijn van natuurlijke producten gemaakt, waarbij de puurheid van de grondstoffen niet verloren gaat tijdens het productieproces. Wij proberen zoveel mogelijk de natuurlijke bronnen van de ingrediënten te gebruiken voor een natuurlijke uitstraling . Steenstrips zijn onbrandbaar, en geschikt voor vochtige ruimtes. De producten vallen onder de A+ lucht emissie, en zijn recyclebaar: wij zijn aangesloten bij INTERSEROH-EVA-Recycling-System.

Duurzaamheid is uiteraard ook van betekenis voor onze strips. De steenstrips kunnen op diverse ondergronden worden verwerkt, zoals isolatieplaten van bijvoorbeeld EPS, PUR of XPS.

Al onze producten zijn gedurende 28 dagen getest, volgens de volgende normen:

• VOC emission No 2011-321
  • NF EN ISO 16000-11
  • NF ISO 16000-6

Voor meer informatie, neem vrijblijvend contact op met:

Rogier Janbroers
E-mail: rogier.janbroers@ziggo.nl