Duo Systems

LEVERANCIER EN SYSTEEMHOUDER BUITENGEVELISOLATIE

DUO-Systems Nederland B.V. is een leverancier/systeemhouder van buitengevel-isolatie met steenstrippen. Grijze geprofileerde EPS panelen met sponning rondom.

Het DUO-Systems® gevel-isolatie systeem is een resultaat van meer dan 25 jaar ervaring en toepassing als buitengevel-isolatie systeem bij bestaande en nieuwbouwprojecten. In deze tijd met almaar stijgende energieprijzen speelt het thema gevelisolatie een belangrijke rol. Met de grote energieverliezen bij bestaande gebouwen moet paal en perk gesteld worden. Ongeïsoleerde gebouwen bekleden met DUO-Systems® gevel-isolatie helpt u uw doel te bereiken, namelijk: energiebesparing, behaaglijkheid en gevel verfraaiing.

DUO-Systems Nederland is aanspreekpartner als het gaat om energetische buitengevel- isolatie projecten met steenstrippen. Wij adviseren en denken mee in oplossingen. Hebben niet alleen levering, maar ook de verwerking van ons systeem kwalitatief hoog in het vaandel staan. Door op het juiste moment te schakelen en gebruik te maken van de expertise van de toeleverende industrie en verwerkende partners ontstaat er een hoogwaardig product waar wij als deelnemer van het Kenniscentrum Gevelisolatie & Steenstrippen u een compleet product kunnen leveren met verzekerde garantie.