Isosystems

IN ISOLATIE

Voldoet aan de Europese brandnormering
Euroklasse B-s1, d0

Isosystems efficiënt gevelsystem voor elk bouwproject

Isosystems produceert sinds 35 jaren via een bewezen industrieel proces, isolerende prefab panelen met baksteenstrippen, en heeft daarmee prachtige projecten gerealiseerd.

Ons  unieke proces zorgt voor de beste fusie tussen bakstenen en polyurethaanschuim en geeft de perfecte hechting.

Daarnaast zijn kwaliteit en certificaten de basis voor de duurzame oplossingen van Isosystems.

Gemak om te verwerken

De lichte maar wel sterke panelen van ons systeem hebben geen fundering nodig en worden machinaal bevestigd op alle soorten van dragers. Door het gemak aan bevestiging kunnen de werkzaamheden in alle weersomstandigheden, met een lichte steiger of zelfs met liften, plaatsvinden.

Geld besparen

Met ons systeem behaalt de opdrachtgever een flinke energiebesparing. Dit heeft te maken met de perfecte isolatie maar daarnaast wordt er winst behaald aan bewoonbare oppervlakte doordat het systeem heel slank is.

Ongekende vrijheid bij het ontwerpen

Isosystems bidt een grote verscheidenheid aan formaten, hoekelementen en kozijnhoeken.  Daarnaast zijn maar liefst  700 verschillende baksteen kleuren leverbaar. Door de toepassing van strippen zonder voegen of blauwsteen elementen zal een project een heel andere look krijgen en kan iedere architect zijn creativiteit de vrije loop laten.

Des te hoger of groter, des te interessanter

De moderne geveloplossingen van Isosystems zijn bijzonder geschikt voor grote en hoge projecten zoals renovatie voor woningbouwverengingen, moderne nieuwbouw  en houtskeletbouw.

Neem een kijkje op onze website voor meer informatie.

Contact voor Nederland:

Frank La Grand